گن های لاغری هات شیپر

شلوار لاغری هات شیپر

0 گؤروش
یازار:‌

قیمت :

از دیگر محصولات لاغری هات شیپر  که برای خانم طراحی و تولید شده است , سوتین هات شیپر نام دارد. این سوتین همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید تمام نواحی سینه را به خوبی پوشش داده و علاوه بر اینکه می توان فرم بسیار زیبایی به سینه های شما دهد و انها را کاملا گرد و رو به بالا نگه دارد همزمان می تواند هم چربی های اضافه در این ناحیه را به صورت آنی بعد از پوشیدن محو کند و هم اینکه به خاطر نوع جنسی که دارد باعث خواهد شد تا شما در این ناحیه حسابی عرق کنید و همین عمل کمک خواهد کرد تا چربی های اضافه در ناحیه سینه بعد از مدتی از بین بروند.

سوتین یا نیم تنه هات شیپر با قیمت ۱۶ هزار تومان

سوتین لاغری هات شیپر

سوتین لاغری هات شیپر با توجه به نوع الیافی که در ان به کار رفته است می تواند به خوبی میزان دمای ناحیه تحت پوشش خود را بالا برده  شما براحتی و بدون اینکه بخواهید فعالیت خاصی انجام دهید شروع به عرق کردن خواهید کرد.اگر از این محصول به صورت مداوم استافده کنید علوه بر اینکه همیشه سینه های شما خوش فرم و زیبا  خواهند ماند باعث خواهد شد تا بعد از مدتی شاهد کاهش سایز واقعی و از بین رفتن چربی های اضافه تان باشید.

ما در فروشگاه هات شیپر این محصول ارزشمند را در سایز های مختلفی ارائه داده ایم که می توانید به یکی از روش های زیر همین الان اقدام به تهیه این محصول نمایید :

بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

سوتین یا نیم تنه هات شیپر با قیمت ۱۶ هزار تومان

می توانید به صورت تلفنی با شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.

همچنین می توانید مشخصات کامل پستی از جمله ادرس پستی + کد پستی + نام محصول و نام گیرنده را برایمان به همین شماره که اعلام شد پیامک دهید.

دقت داشته باشید حتما در هنگام سفارش سایز مورد نظرتان را بگویید تا محصولی متناسب برای شما ارسال شود.

سوتین هات شیپر

نیم تنه لاغری هات شیپر با الیاف نئوتکس خود می تواند به خوبی باعث ایجاد تعریق در بخش سینه شود و شما بدون هیچگونه زحمتی  عرق خواهید کرد و لاغر می شوید. از این محصول می توانید با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد در طی روز استفاده نمایید و همزمان که به کارهایتان می پردازید شروع به عرق کردن کرده و لاغر شوید.

در ضمن اگر به دنبال تهیه یک سوتین لاغری برای ورزش کردن هستید این محصول با توجه به جنس کشی و استرجی که دار می تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد. همزمان هم سینه های شما را رو به بالا و خوش فرم نگه خواهد داشت و هم اینکه باعث عرق کردن در این ناحیه شده و موجب کاهش وزن شما می گردد.

سوتین لاغری هات شیپر دارای دو لایه درونی و بیرونی است. لایه درونی با توجه به نوع جنسی که دارد در عرض چند دقیقه باعث بالا رفتن درجه حرارت بدن شده و شروع به عرق کردن خواهید کرد و لایه بیرونی کاملا مجزا و جدا از دیگر لایه طراحی شده بطوریکه شما هر جقدر هم که عرق کنید در سطح بیرونی چیزی قابل مشاهده نیست و از همین رو می توانید در طی روز با خیال راحت از این محصول در زیر لباس هایتان استفاده نمایید.

سوتین یا نیم تنه هات شیپر با قیمت ۱۶ هزار تومان

نیم تنه هات شیپر

اگر دوست دارید تا با کمترین فشار و با حرکات ساده ورزشی و بدون اینکه بخواهید خود را درگیر انجام حرکاتی طاقت فرسا به منظور ایجا عرق در ناحیه سینه به منظور لاغری نمایید پیشنهاد ما تنها استفاده از سوتین هات شیپر است.این محصول کمک می کند تا شما به اندازه چندین برابر حالت طبیعی خود عرق نمایید و خیلی زود بافت های اضافه چربی را از بین خواهد برد.

دقت نمایید متاسفانه محصولاتی مشابه با نام هات شیپر در حال فروش هستند که به هیچ وجه کیفیت لازم را دارا نبوده و نمی توانند انتظارات شما را براورده نمایند. معمولا قیمت تمام شده این محصولات بسیار پایین تر از محصولات اصلی هستند.
سایز های موجود L , XL , XXL , 3XL

سوتین لاغری هات شیپر

 

شما در هر کجای کشور که باشید ابتدا محصول سوتین هات شیپر خود را دریافت خواهید کرد و سپس وجه آنرا به مامور پست می پردازید. معمولا افرادی که به دنبال تهیه سوتین های لاغری هستند تنها انتظار انها این است که به صورت موقتی پس از پوشیدن ان بتوانند سینه های خوش فرم و گردی داشته باشند و کاهش سایز موقتی را برایشان به همراه داشته باشد. اما شما در واقع به تهیه این محصول با یک تیر دو هدف را نشانه خواهید رفت. هم محصولی دریافت می کنید که در ان واحد برای شما زیبایی و خوش فرمی سینه را به همراه خواهد داشت و هم اینکه با توجه به سیستم تعریقی که دارد می تواند بعد از مدتی برای شما کاهش سایز واقعی را به همراه داشته باشد.

 

سوتین هات شیپر
از دیگر محصولات کمپانی هات شیپر می توان به موارد زیر اشاره کرد :
تی شرت هات شیپر
کمربند هات شیپر
شلوارک هات شیپر
شکم بند هات شیپر

 

اگر به دنبال دیگر محصولات ارائه شده توسط این کمپانی هستید باید خدمتتان عرض کنیم براحتی می توایند همین الان برای خرید اینترنتی هات شیپر مورد نظرتان از طریق سایت ما اقدام نمایید :

 

تاپ هات شیپر :

آیا برای شما هم اتفاق افتاده به دلیل شل بودن سینه هایتان در زیر لباس فرم و شکل بسیار بدی به خود گرفته و در مهمانی نتوانید انطور که باید رخ نمایی کنید. ؟ محصول فوق می تواند به سینه های شما شکل و فرم بسیار زیبایی دهد و برای شما نیز کاهش سایز را به همراه خواهد داشت.با استفاده از تاپ لاغری با اعتماد به نفس بالاتری می توانید در مهمانی ها و مجالس مختلف حاضر شوید و همه را با هیکل زیبای خود متعجب نمایید. برای تهیه هات شیپر اصل  از طریق فروشگاه ما همین الان می توانید اقدام نمایید.

تاپ لاغری هات شیپر با قیمت ۲۲ هزار تومان

 

تی شرت هات شیپر :

 

این محصول هم توسط آقایان و هم توسط خانم ها قابل استفاده است. اگر می خواهید در بخش بالاتنه خود شاهد کاهش سایز باشید و هیکلی متناسب وز یبا داشته باشید بهترین پیشنهاد استفاده از این محصول است. شما با  استفاده از این تیشرت لاغری میتوانید به سایز مورد  نظر خود برسشید و در زیر لباس بذدنی فوق العاده جذاب و زیبا خواهید داشت. این محصول را در چند سایز مختلف بر اساس نیاز خود می توانید تهیه نمایید. دقت کنید اگر در حین روزش کردن از این محصول استفاده نمایید همزمان می توانید میزان تعریق بدن را بالا برده و شاهد کاهش سایز واقعی در دراز مدت برای خود باشید . فروشگاه هات شیپر این محصول را به صورت اصلی دراختیار شما گذاشته است.

 

قیمت تی شرت لاغری هات شیپر  با قیمت ۲۶ هزار تومان

 

شلوارک هات شیپر:

 

این محصول را می توان در چند سایز مختلف تهیه کرد.محصول فوق برای خانم ها طراحی شده و از ان می توانند در سالن های ورزشی و یا در منزل در حالت عادی استفاده کنند.شلوارک فوق با توجه به نوع جنسی که دارد می تواند به خبوی باعث تعریق در  بخش های تحث پوشش خود شود و همین امر موجب خواهد شد شما علاوه بر کاهش سایز آنی در دراز مدت هم شاهد کاهش وزن واقعی باشید.شما برای خرید محصولات هات شیپر می توانید به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ با ما در تماس باشید.

قیمت شلوارک هات شیپر  با قیمت ۲۶ هزار تومان

 

 

کمربند لاغری هات بلت :

 

از این محصول می توانید برای کاهش سایز در بخش های کمر و پهلو استافده نمایید و کمربند لاغری فوق دارای جنس بسیار مرغوبی بوده و می تواند به خبیو در همان لحظه برای شما کاهش سایز چند شماره ای را به همراه داشته باشد. شما اگر دوست دارید تا هیکلتان در زیر لباس زیباتر باشد پیشنها می کنیم همین الان اقدام به تهیه این محصول نمایدی و از ان در مواقع لزوم استفاده کنید. قیمت هات شیپر فوق در مقاپیسه با دیگر فروشگاه بسیار مقرون به صرف در نظر گرفته شده و شما براحتی می توانید آنرا همین الان درهر کجای ایران که هستید سفارش دهید.

کمربند لاغری هات شیپر با قیمت ۲۶ هزار تومان

 

 

شکم بند لاغری هات شیپر :

 

همانند محصول بالا این محصول هم دقیقا برای پوشش دادن نواحی کمر و پهلو  به کار می رود و فقط نوع طراحی آن با محصول بالا متفاوت است. شما براساس نوع سلیقه و نیاز خود می توانید هر کدام از آنها را که خواستید تهیه و مورد استفاده قرار دهید.ما در سایت امکان خرید هات شیپر فوق را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش شکم بند لاغری خود را ثبت نمایید.

شکم بند لاغری هات شیپر با قیمت ۱۶ هزار تومان

 

 کرم مرطوب کننده ی کامان , قیمت کرم بمب آبرسان کامان , شوینده های صورت کامان , شوینده صورت کامان مخصوص پوست خشک , ژل شستشو صورت کامان مدل oily حجم 500 میلی لیتر , ژل شستشوی صورت کامان مخصوص پوست معمولی , کرم آبرسان واتر بمب مردانه کامان , بمب آبرسان کامان مدل کلاژن ,خرید بمب آبرسان کامان مدل کلاژن , کرم بمب آبرسان کامان حاوی ویتامین c حجم 200 میل ,کرم بمب آبرسان کامان قرمز , بمب آبرسان کامان زرد پمپی , بمب آبرسان کامان مناسب پوست خشک , بمب آبرسان کامان برای پوست چرب , قیمت کرم مرطوب کننده کامان پوست خشک , کرم آبرسان کامان توت فرنگی , کرم مرطوب کننده کامان حاوی روغن ارگان , کرم مرطوب کننده کامان مدل normal حجم 240 میلی لیتر , کرم آبرسان کامان برای پوست حساس , قیمت کرم مرطوب کننده مردانه کامان , قیمت کرم مرطوب کننده کامان آووکادو , کرم مرطوب کننده کامان برای پوست چرب , کرم مرطوب کننده کامان عصاره توت , قیمت کرم ضد ترک پا کامان , کرم مرطوب کننده کامان مدل oil plus , خرید چای ماچانو , چای ماچانو خرید ,چای سبز ماچانو ,

شلوار لاغری هات شیپر :

 

اگر می خواهید در بخش پایین تنه خود هیکلی متناسب و زیبا داشته باشید و می خواهید خبری از بافت های چربی در بخش های کمر و باسن و ران ها نباشد به شما استفاده زا این محصول را پیشنهاد می کنیم . شما حتی می توانید در زمان هایی که در حال ورزش کردن هستید با استفاده ازاین شلوار لاغری مخصوص کمک به تعریق بیشتر ناحیه پاهایتان کرده و همین امر می تواند کمک بزرگی به شما در بحث لاغری و کاهش وزن داشته باشد.

 

 

 
محصولات لاغری هات شیپر

آردینی اوخو
پنجشنبه 7 تیر 1397
بؤلوملر :

سوتین لاغری هات شیپر

0 گؤروش
یازار:‌

قیمت :

یکی از بهترین انواع محصولات هات شیپر که به منظور کاهش وزن و لاغری طراحی و تولید شده است ,تی شرت لاغری هات شیپر است.این محصول با استفاده از الیاف خاصی که در آن به کار رفته موجب می گردد تا حرارت داخلی بدن شما حفظ شود همین امر موجب تعریق بیش از اندازه  بدن می گردد.در واقع این عمل شبیه سازی شده زمانی است که شما در حین ورزش شروع عرق کردن می کنید و می تواند با همین فرمول موجب کاهش وزن و لاغری شما گردد.نام الیاف به کار رفته در این محصول نئوتکس می باشد.

قیمت تی شرت لاغری هات شیپر  با قیمت ۲۶ هزار تومان

هات شیپر دارای محصولات مختلفی است که می توان در دسته بندی زیر آنها را قرار داد :

تی شرت هات شیپر

شکم بند هات شیپر

تاپ هات شیپر

کمربند هات شیپر

شلوارک هات شیپر

تیشرت لاغری هات شیپر

 

 

تی شرت لاغری هات شیپر

نوع طراحی این محصول به گونه ای است که به خوبی می تواند عرق تولید شده را جذب نماید و همین امر موجب می شود تا شما در طول روز احساس راحتی و آرامش داشته باشید.همچین با توجه به راحتی این گن شما بدون هیچ مشکلی می توانید در طی روز از آن استفاده نمایید.

قیمت تی شرت لاغری هات شیپر  با قیمت ۲۶ هزار تومان

تی شرت لاغری هات شیپر مردانه و زنانه بوده و برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است.می توان در یک نگاه کلی خصصویات منحصر به فرد این محصول را به صورت زیر توضیح داد :

افزایش میزان حرارت بدن و افزایش میزان تعریق و در نتیجه کاهش وزن را به همراه دارد.

لباس لاغری هات شیپر از دو لایه تشکیل شده است که لایه اول برای جذب عرق ایجاد شده است و یک لایه دیگر نیز برای افزایش میزان حرارت بدن است.

براحتی در ساعت های طولانی قابل استفاده است و برای انجام فعالیت های مختلف روزانه تان دچار مشکل نخواهید شد.

نوع الیاف به کار رفته به گونه ای است که تمام نواحی تحت پوشش را به خوبی مورد فشار یکسان قرار می دهد

دارای حالتی کششی و استرج است و نواحی شکم و پهلو را به خوبی جمع می کند.

تی شرت هات شیپر را می توانید در سایز های مختلف تهیه نمایید.

این محصول هم برای آقایان و هم برای خانم ها قبال استفاده است.

تی شرت لاغری هات شیپر مردانه

 

اما برای تهیه محصول هات شیپر اصل همین الان می توانید از فروشگاه هات شیپر به یکی از روش های زیر اقدام به تههی این کالا نمایید :

کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده  از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

می توانید همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و درخواست خرید محصولات هات شیپر را دهید.

می توانید مشخصات کامل پستی خود از قبیل : آدرس کامل پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ پیامک دهید.

 

ما برای شما عزیزان امکان خرید هات شیپر را در سراسر ایران فراهم کرده ایم. در هر کجای این کشور که باشید تنها با چند کلیک ابتدا محصول خود را دریافت خواهید کرد و سپس وجه آنرا به مامور پست می پردازید.

دقت نمایید متاسفانه برخی از فروشگاه اقدام به عرضه محصولاتی تقلبی و بسیار بی کیفیت در این زمینه نموده اند که اصلا نمی تواند رضایت خاطر شما عزیزان را به همراه داشته باشد. ما محصولات هات شیپر اصل را در فروشگاه قرار داده ایم و شما با خیالی آسوده می توانید اقدام به ثبت سفارش مورد نظرتان نمایید.

لباس لاغری هات شیپر

اگر شما هم به دنبال کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود می باشید و نمی دانید که باید دقیقا زا کجا و چگونه شروع کنید بهترین پیشنهاد این است که شما از تی شرت هات شیپر استفاده نمایید. این محصول می تواند با توجه به روند کار کاردی که رد بالا توضیح دادیم میزان تعریق بدن شما را به شکل قابل توجهی بالا ببرد و همین امر موجب خواهد شد تا بتوانید خیلی زودتر به وزن دلخواه خود دست یابید.

اگر بتوانید در حین استفاده از تی شرت لاغری هات شیپر میزان فعالیت بدنی خود را نیز بالا ببرید قطعا نتیجه ای که خواهید گرفت به مراتب سریع تر و بهتر خواهد بود. شما اگر دوست دارید به وزن دلخواه خود در زمانی کوتاه دست یابید باید در کنار استفاده از تی شرت لاغری هات شیپر مردانه و یا زنانه آن بتوانید میزان فعالیت بدنی خود را بالاتر برده و نوع رژیم غذایتان را نیز تغییر دهید.

رعایت تمام موارد وفق می تواند در نهایت منجر به این شود تا شما در زمانی بسیار کوتاه به نتیجه دلخواه خود دست یابید. بسیاری از افراد برای اینکه چربی های اضافه دور شکم و پهلو و بالاتنه خود را پنهان کنند از انواع گن های لاغری مختلفی استافده خواهند کرد. شاید بتوان با استفاده از آن گن ها این نواحی را جمع و جور تر کرد اما قطعا خاصیتی که هات شیپرز دارد را آنها نمی توانند داشته باشند.

شما با محصولات لاغری هات شیپر هم می توانید به هدف اول خود دست یابید و چربی های اضافه نواحی مورد نظرتان را پنهان کنید و سایز خود را کاهش دهید و هم اینکه با توجه بالا بردن میزان تعریق بدن می توانید با استفاده مداوم این محصولات به صورت واقعی شاهد کاهش وزن و کاهش سایز خود باشید .

تی شرت هات شیپر

همانطور که در جدول سایز ها نیز مشخص کرده ایم و می توانید ملاحضه نمایید تی شرت لاغری هات شیپر دارای سایز بندی مختلفی است و شما آقایان و خانم های عزیز با توجه به نوع سایزتان می توانید محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. دقت کنید حتما در هنگام ثبت سفارش سایز خود را رد بخش توضیحات برایمان ارسال کنید تا  همان چیزی که می خواهید را برایتان ارسال کنیم.

ما علاوه بر محصولات این برند سعی کرده ایم از دیگر برندهای معتبر دیگر در سایت قرار دهیم . شما برای تماشای انواع تی شرت لاغری در مدل های زنانه و مردانه می توانید از دسته بندی این محصول در سایت دیدن نمایید.

تی شرت لاغری هات شیپر

اما در مورد دیگر محصولات ارائه شده توسط برند هات شیپر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

تاپ لاغری هات شیپر :

 

این محصول را می توان برای خوش فرم کردن سینه ها مورد استفاده قرار داد. خانم هایی که دارای سینه های شل و افتاده هستند می توانند با استفاده از این محصول سینه های گرد و بسیار خوش فرم داشته باشند.شما با استفاده از تاپ لاغری هات شیپر از این پس با اعتماد بیشتری می توانید در میان دوستان خود حاضر شوید و همه را به حیرت وا دارید. جهت خرید محصولات هات شیپر می توانید همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

تاپ لاغری هات شیپر با قیمت ۲۲ هزار تومان

 

 

شلوارک لاغری هات شیپر :

ناحیه باسن و ران ها و کلا بخش پایینی بدن اگر دارای تناسب اندام باشد می تواند در خوش فرم کردن شما بسیار موثر باشد. شما با استفاده از شلوارک لاغری فوق می توانید در تمامی بخش های تحت پوشش ان شاهد کاهش سایز قابل قبولی برای خود باشید. همچنین با استفاده از این محصول باعث تعریق بخش های تحت پوشش شده و همین امر می تواند به شما در کاهش وزن واقعی هم کمک نماید.

قیمت شلوارک هات شیپر  با قیمت ۲۶ هزار تومان

 

 

کمربند لاغری هات شیپر :

این کمربند می تواند تمامی چربی های دور کمر وپهلوی شما را تحت پوشش قرار دهد و انها را محو کند. شما اگر دوست دارید تا از هیکل ایده آل و خوش فرمی برخوردار باشید باید فکری اساسی برای این نواحی کنید و بهترین پیشنهاد می تواند استفاده از یک کمربند لاغری خوب  مرغوب باشد. ما به شما خرید اینترنتی هات شیپر فوق را پیشنهاد می کنیم.

کمربند لاغری هات شیپر با قیمت ۲۶ هزار تومان

 

 

سوتین لاغری هات شیپر :

استفاده از این سوتین می تواند کمک فراوانی به خوش فرم نشان دادن سینه های شما خانم های محترم نماید. شما با استفاده زا این محصول دارای سینه های گرد و رو به بالا خواهید شد و بدنی زیباتر از قبل خواهید داشت. اگر دوست دارید با اعتماد به نفس بالایی در میان دوستان در مهمانی ها شرکت کنید می توایند با خرید این محصول بدن خود را خوش فرم تر کرده و همه را به حیرت وا دارید.

سوتین یا نیم تنه هات شیپر با قیمت ۱۶ هزار تومان

 

 

شکم بند لاغری هات شیپر :

 

محصول فوق دقیقا برای نواحی شکم و پهلو ها طراحی شده و در چند سایز مختلف در بازار ارائه شده است. شما با استفاده زا این محصول به خوبیتمامی بخش های تحت پوشش را کاهش سایز خواهید داد و با استفاده مداوم حتی می توانید شاهد کاهش وزن واقعی برای خود باشید. ما توصیه می کنیم همین الان از طریق سایت هات شیپر اقدام به تهیه این محصول ارزشمند نمایید.

شکم بند لاغری هات شیپر با قیمت ۱۶ هزار تومان

 

 

شلوار لاغری هات شیپر :

 

محصولی که به شما معرفی می کنیم هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است و شما می توایند به راحتی و تنها با پوشیدن این شلوار لاغری تا چند سایز در ناحیه پایین تنه شاهد کاهش سایز باشید. استافده مداوم از محصول فوق حتی می  تواند در طولانی مدت باعث شود تا شما کاهش وزن واقعی هم تجربه نمایید و این تنها از محصولات اصلی هات شیپر بر می آید.

 

 

 
محصولات هات شیپر اصلقیمت کمربند لاغریخرید شکم بند لاغری هات شیپربهترین سوتین لاغری

آردینی اوخو
دوشنبه 4 تیر 1397
بؤلوملر :

خرید اینترنتی شکم بند لاغری

0 گؤروش
یازار:‌

نکاتی کوچک برای موفقیت در کاهش وزن و لاغری
از دوستان و خانواده بخواهید به شما بپیوندند.
جملاتی مثبت در این رابطه را به روی میز کار یا دفتر خود قرار دهید تا هر روز آن را ببینید.
جدول هفتگی خود را در صورتی که تا پایان برنامه پیش رفته‌اید انجام دهید.
۱۰ نکته برتر برنامه را به دقت دنبال کنید.
با تمام وجود به سوی موفقیت پیش روید و بدانید با این کار شما چیزی را از دست نخواهید داد.

روز اول
تاریخ: نام: وزن مورد نظر:
در حال حاضر شما چه احساسی دارید. آن را بر اساس شدت، درجه‌بندی کنید (۱ خیلی کم- ۱۰ خیلی زیاد). اگر این موقعیت برای شما صدق نمی‌کند، آن را خالی بگذارید.
– من اضطراب را تجربه کرده‌ام ………………………………
– من همیشه خیلی خسته‌ام …………………………………..
– من ولع خوردن دارم ………………………………………….
– من تجربه افسردگی دارم ……………………………………
– من به سختی به خواب می‌روم …………………………………..
– من احساس کسالت دارم ……………….
– بعد از کار به شدت بی انرژی می‌شوم ……………..
لطفا نمره مورد نظر خود را علامت بزنید:
تعداد روزهای انجام تمرینات بدنی خود در طول هفته را علامت بزنید:
۷ ۶ ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ ۰
دقایق انجام تمرینات را علامت بزنید:
۶۰ ۵۰ ۴۰ ۳۰ ۲۰ ۱۰
وزن در حال حاضر ………….
اندازه‌گیری:
دور کمر ……………… ران …………………. سینه ………………..

 

 

نسخه آیورودا برای رسیدن به وزن ایده‌آل خود
اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن هستید، سیستم آیورودا بهترین انتخاب شماست؛ زیرا نه تنها یک رژیم غذایی بوده، بلکه یک نوع سبک زندگی را به شما ارائه می‌دهد که به کمک آن هم از فرم بدنی مناسب بهره‌مند خواهید شد و هم در سایر جهات مانند انرژی بدنی و نیروی جنسی و خواب نیز به تعادل خواهید رسید. این یک حکمت باستانی است که امروزه به واسطه تلاش افرادی مانند دیپاک چوپرا و ماهاریشی و دیگران به دنیا شناسانده شده است.
اصول ارائه شده طی قرن‌ها پالایش شده است و برای «پزشکان ودایی» این نکته حائز اهمیت بوده است که هر فردی باید پزشک بدن خود باشد و به زبان جسم و خوراکی‌ها آگاه باشد.
از آنجا که غذا خوردن در بدن تولید آندروفین می‌کند، بسیاری از افراد برای ایجاد حس خوش و فرار از تنش‌ها به خوردن روی می‌آورند و اغلب از خوردن به عنوان یک پوشش عاطفی و یک فرار استفاده می‌کنند و در این حالت هیچ گونه تفاوتی بین خوردن و سایر روش‌های اعتیادآور وجود ندارد. اما پس از این گونه غذا خوردن افراد غالبا گرفتار افکار سرزنش و توبیخی خود می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که دیگر سراغ خوردن نروند؛ غافل از این که در چرخه باطلی گیر افتاده‌اند.
نکته: از شنبلیله به مقدار زیاد استفاده کنید، زیرا برای کاهش وزن مفید است و اثر مفیدی بر روی قند، کربوهیدرات و سوخت و ساز بدن دارد.

 

 

از دیگر مقالات ما بازدید نمایید :

 

 
سفارش هات شیپرکمربند لاغری مردانهخرید اینترنتی شکم بند لاغری

آردینی اوخو
یکشنبه 3 تیر 1397
بؤلوملر :