قیمت :

کمپانی هات شیپر یکی از معروف ترین تولید کننده های محصولات لاغری می باشد و در ایران نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. محصولات ارائه شده توسط این کمپانی شامل موارد زیز می باشد :

تاپ لاغری

سوتین لاغری

شلوارک لاغری

شلوار لاغری

تی شرت لاغری

کمربند لاغری

شکم بند لاغری

 

 

در این بخش می خواهیم به معرفی محصول تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر بپردازیم. بسیاری از خانم ها معمولا دارای سینه هیا افتاده وشل هستند و همین امر موجب شده تا هیکل و استایل انها در زیر لباس بسیار بد فرم و زشت جلوه نماید.برای اینکه بتوان بر این مشکل غلبه کرد می توان از تاپ لاغری هات شیپر استفاده کرد و خواهید دید به محض پوشیدن این محصول سینه های شما فرمی گرد و بسیار زیبا به خود خواهد گرفت و دیگر از حالت افتادگی رها شده و به سمت بالا قرار می گیرد.

قیمت تاپ و شلوارک اصلی هات شیپر ۴۸ هزار تومان

تاپ شلوارک هات شیپر

سینه های زیبا و خوش فرم می تواند اعتماد به نفس خوبی را به شما دهد و می توایند رد محافل و مجالس مختلف با خیال راحت شرکت کرده و بدون اینکه کسی متوجه چنین محصولی رد زیر لباس های شما باشد همه را به حیرت در خواهید آورد. شما با استفاده مداوم از این تاپ می توانید علاوه بر اینکه  حالت سینه های خود را زیبا و خوش فرم کنید بلکه در دراز مدت شاهد فرم گرفتن دائمی انها نیز خواهید شد. در ضمن این تاپ می تواند برای زمان هایی که می خواهید به ورزش کردن بپردازید نیز وسیله ای مناسب تلقی گردد.

محصول تاپ و شلوارک هات شیپر را میتوانید به صورت اصلی و با کیفیت بسیار بالای از سایت ما خریداری کرده و بعد از اینکه انرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.در مورد شلوارک هم می توان اینگونه توضیح داد که تمام نواحی ران و باسن را به خوبی تحت پوشش خود قرار داده و شما با استفاده از آن می توانددر ناحیه پایین تنه به فرم ایده آل خود دست یابید.

محصول شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر در سایز های مختلفی ارائه شده است و شما عزیزان با توجه به نیاز خود می توانید در هنگام سفارش سایز مورد نظرتان را به ما بگویید تا همان محصولی که می خواهید را برایتان ارسال کنیم. اما نحوه سفارش از سایت ما به روش های زیر ممکن است :

می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید .

قیمت تاپ و شلوارک اصلی هات شیپر ۴۸ هزار تومان

 

همچنین می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته وسفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید .

در ضمن می توایند آدرس کامل پستی و کد پستی و نام محصول و نام گیرنده را نیز برایمان پیامک کرده و به صورت پیامکی سفارش خود را ثبت نمایید.

محصول شلوارک و تاپ هات شیپر را هم به صورت تکی و جداگانه و هم به صورت یک ست کامل که شامل یک تاپ و یک شلوراک است را می توایند زا فروشگاه ما سفارش دهید.

شلوارک و تاپ هات شیپر

قیمت تاپ و شلوارک اصلی هات شیپر ۴۸ هزار تومان

 

معمولا ورزشکاران و خانم هایی که می خواهند در حین فعالیت های بدنی میزان تعریق بدن خود را بالتر ببرند از محصول تاپ شلوارک هات شیپر به صورت همزنان استفاده می کنند. این محصول با توجه به نوع الیافی که در آن به کار رفته دقیقا تمامی نواحی تحت پوشش خود را می تواند تحت فشار قرار دهد و یمزان دمای ان ناحیه را بالا برده و همین امر  موجب عرق کردن آن بخش ها می گردد. اگر این روند در دراز مدت ادامه داشته باشد می تواند برای شما کاهش وزن واقعی هم به همراه داشته باشد.

اما از تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر که بگذریم می توان توضیحات کلی را در مورد دیگر محصولات این برند به شرح زیر عنوان کرد :

 

تی شرت هات شیپر :

این محصول در سایز بندی مختلف ارائه شده است و هم برای آقایان و هم خانم ها قابل استافده بوده و می تواند به خبیو تمامی ناحیه بلا تنه را تحت پوشش خود قرار دهد و همین امر موجب می گردد تا شما استایل و فرم بدنی زیبایی را پیدا گکنید. در ضمن استفاده زا این تی شرت در دراز مدت می تواند موجب شود تا شما عرق کرده و همین امر باعث کاهش وزن شما نیز خواهد شد. برای تهیه این محصول می توانید همین الان از سایت هات شیپر اقدام به خرید آن نمایید.

قیمت تی شرت لاغری هات شیپر  با قیمت ۲۶ هزار تومان

 

کمربند لاغری هات بلت  :

این محصول می تواند تمام بخش های پهلو و کمر را به خوبی پوشش دهد و همین امر می تواند کمک کند تا شما در این نواحی شاهد هیکلی متناسب از خود باشید. محصول فوق را با نام کمربند لاغری هات شیپر  هم می شناسند و در واقع استفاده مداوم از محصول فوق می تواند در دراز مدت برای شما کاهش وزن را نیز به همراه بیاورد و علت این امر به خاطر افزایش دمای تحت پوشش و عرق کردن در ان نواحی است.

کمربند لاغری هات شیپر با قیمت ۲۶ هزار تومان

 

سوتین هات شیپر :

 

همانند محصول تاپ لاغری که رد بالا توضیح دادیم شما خانم های عزیز می توایند از محصول سوتین لاغری هات شیپر نیز استفاده نمایید . این محصول هم می تواند سینه هیا شما را خوش فرم کرده و هم حالت انها را گرد و رو به بالا نگه دارد.شما می توانید بر اساس نیاز خود این سوتین را در سایز بندی مختلی تهیه نمایید. برای خرید محصولات هات شیپر می توانید همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته  و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

سوتین یا نیم تنه هات شیپر با قیمت ۱۶ هزار تومان

 

شکم بند هات شیپر :

 

شما علاوه بر استفاده از محصول کمربندی که در بالا معرفی کردیم می توانید از شکم بند لاغری این کمپانی هم استافده نمایید . معمولا چربی های انباشته شده در این نواحی باعث بر هم ریختن فرم و شکل بدنی شما شده و لباس هایتان بد فرم در بدنتان خواهد ماند.برای اینکه بتوانید بر این مشکل غلبه کنید پیشنهاد می کنیم حتما از محصول فوق استفاده نموده و تاثیرات آن را به وضوح ببینید.

شکم بند لاغری هات شیپر با قیمت ۱۶ هزار تومان

 

شلوار هات شیپر :

 

این محصول هم می تواند برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده باشد.شلوار لاغری فوق در سایز بندی مختلف ارائه شده و شما می توانید با توجه به نیازتان سایز مورد نظرتان را از طریق سایت هات شیپر خریدای نمایید و بعد از اینکه محصولتان به دستتان رسید هزینه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

 

نمایندگی هات شیپر در تهرانکمربند لاغریهات شیپر شکم بندسوتین های لاغری

پنجشنبه 31 خرداد 1397
بؤلوملر :